מבוכה בועידת 'דגל' • "למה רק לאלעד מגיע ולא לבית שמש?"

    בעיצומו של הפאנל, לאחר מילות השבח בנאומו של סגן ראש עיריית בית שמש שמוליק גרינברג, פנה גרינברג באופן נחרץ לחברי הכנסת ודרש מהם בתוקף לסייע לעירו בנושאי תעסוקה ותקצוב מהממשלה.
    יעקב גרודקה No Comments on מבוכה בועידת 'דגל' • "למה רק לאלעד מגיע ולא לבית שמש?"

    הוועידה המרכזית של 'דגל התורה' שהחלה אמש נועדה לחזק את עשייתם של נציגי ופעילי התנועה • אולם היום במהלך פאנל בהשתתפותם של גפני ומקלב יחד עם סגני ראשי הערים – נרשמו רגעים צורמים • הסיפור המלא

    בעיצומו של הפאנל, לאחר מילות השבח בנאומו של סגן ראש עיריית בית שמש שמוליק גרינברג, פנה גרינברג באופן נחרץ לחברי הכנסת ודרש מהם בתוקף לסייע לעירו בנושאי תעסוקה ותקצוב מהממשלה.
    13:33
    16.05.24
    מירי זורגר No Comments on עסיסי: מירי זורגר עם המתכונים לעוגת גבינה מושלמת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועידה המרכזית השלישית של 'דגל התורה' שהחלה אמש בקיבוץ חפץ חיים נועדה לחזק את עשייתם של נציגי ופעילי התנועה, אולם היום (רביעי) במהלך פאנל בהשתתפותם של יו"ר ועדת הכספים משה גפני וח"כ אורי מקלב יחד עם סגני ראשי הערים – נרשמו רגעים צורמים.

    בעיצומו של הפאנל, לאחר מילות השבח בנאומו של סגן ראש עיריית בית שמש שמוליק גרינברג, פנה האחרון באופן נחרץ לחברי הכנסת ודרש מהם בתוקף לסייע לעירו בנושאי תעסוקה ותקצוב מהממשלה.

    גרינברג הרחיב על מצוקת התעסוקה בעירו שהולכת וגדלה, הוא סיפר על בעיית התחבורה הדלילה, וכן הלין על כך ששרת התרבות מירי רגב תקצבה רק את עיריית אלעד בסכומים גבוהים עבור תרבות ונמנעה לעשות זאת בשאר הערים החרדיות. "אני דורש מחברי הכנסת שלנו לדאוג לעיר בית שמש במידי", אמר גרינברג.

    הנוכחים שהרגישו בחוסר נעימות ניסו לזרז את גרינברג בנאומו, אך הוא המשיך לפרט ולדרוש מחברי הכנסת לסייע לעירו.

    לאחר דקות אחדות כאשר המשיכו חברי הפאנל לעסוק בנושאים אחרים, עצר גפני את הפאנל והודיע לגרינברג ששוחח ברגעים אלו עם השרה רגב והיא הבטיחה לטפל בנושא תקצוב התרבות בזמן הקרוב, "נתתי לה משהו אחר בתמורה", חשף גפני לקול תשואות המשתתפים.



    0 תגובות